ב G4 הצוואר והגוף במיקשה אחת . קיפול הקורקינט מתבצע במוטות ההיגוי . כאשר הקורקינט במצב רכיבה אין שום לחץ על מערכת הקיפול . זו הגדולה . עד היום אף חברה לא היצליחה לעשות מנגנון כיפול שלא סובל מבעיות.  ובדקנו את כולם היטב. גם היותר מוצלחים לבסוף נכשלים.  אנחנו באיזיבייק לא סובלים שום כשל . יצרנו מערכת כיפול ללא כשל.  השאיפה שלנו לפתח מוצר ללא תקלות עם עמידות לאורך שנים גם ברכיבה אגרסיבית. 

נוחות תפעול המוצר חשובה מאוד אולם בטיחות הרוכב חשובה יותר . ב G4 העלנו את רף הבטיחות לרמה מקסימלית.  גם גלגלים גדולים וגם מבנה שילדה יציב ובטוח. 

בתמונה : קו ההרכבות