fbpx

המפרט של אופני איזיבייק

המנוע החשמלי של איזיבייק :

חזק יותר : המנוע של איזיבייק 250W חזק יותר ממנועי 250W אחרים בשוק. למנוע יש מומנט חזק יותר . המבחן האמיתי בעלייה . בדקנו הרבה מנועים בניסוי שטח בעלייה. הגענו למסקנה חד משמעית . המנוע של איזיבייק חזק יותר בעליות .

שוקל פחות משקלו 2.2 ק"ג . האחרים מתחילים מ 2.8 ק"ג , רובם 3 ק"ג.

שקט יותר : באמת שקט יותר . כמה כיף לרכב על אופניים שלא משמיעות טיפת רעש .

חיי המוצר : אם המנוע לא היה מחזיק כמו שצריך היינו מזמן מחליפים אותו בחברה אחרת. יש לנו אופניים בני 4 והמנוע מתפקד מצויין .
יש מצבים נדירים שהמנוע נכשל. אחוז הכשל באמת אפסי .

משקל האופניים .

איך היצלחנו להגיע למשקל נמוך יותר מכל האחרים באותה קטגוריה . לא נגלה כאן את כל הסודות אבל אין ספק שזהו נתון מאוד חשוב לכולם. יש לקוחות שנתון זה הכי חשוב . האמת אנחנו מסכימים עם הגישה הזו. למדנו איך לעשות מוצר קל לאחר שעשינו את הקורקינט הקל בעולם גל1 . שם התאמצנו באמת . אחר כך העתקנו מעצמנו.

הבקר של איזיבייק

הבקר של איזיבייק חכם יותר . היצרן ביצע בידיוק מה שהכתבנו לו ולא ריחמנו עליו בכלום. הוא בכה אבל עשה.
המנוע בחשמלי באיזיבייק לא מתחיל ישר בתחילת הפידול עם כח מתפרץ (סכנה ממשית ) אלא רק לאחר הגעה ליציבות רכיבה בערך 10 קמ"ש.

לבקר של איזיבייק יש חיבור אינטגרלי לאזעקה . לא דומה להןספת אזעקה לאופניים .
כאשר האזעקה מסונכרנת עם הבקר ניתן לשלוט באופניים דרך השלט. לכבות ,להדליק ועוד (לא נפרט כאן הכל)
הבקר של איזיבייק מכיל פונקציות נוספות יחודיות : שליטה במהירות , שליטה במצערת , פתרון למקרה של אובדן שלטים , שליטה בתאורה , בצופר בקרוז ועוד .
מאחורי כל בקר יש תוכנה . באזרת התוכנה ניתן לעשות הרבה דברים על הבקר וגם מרחוק .
בתוכנית שלנו מערכת איתור ומערכת ניהול אנרגיה . המערכות יהיו מתואמות עם הבקר .

הסוללה של איזיבייק

זוהי נקודה במחלוקת . באירופה רוב הסוללות היום הן 36V, 8.8Ah גם שלנו.
אנחנו מזהים מגמת מעבר לסוללה 48V / 8.8Ah באירופה, זוהי מגמה ברוכה מאוד.

אופניים חשמליים לא נועדו להיות טוסטוס חשמלי . הן בנויות ומתוכננות להיות אופניים עם מנוע עזר. המשמעות היא שיש צורך לפדל .
כאשר מפדלים סוללה של 36/8.8 בהחלט תעשה את העבודה בצורה מספקת לגמרי עבור 90 אחוז מהרוכבים .
כאשר לא מפדלים בכלל , מאיצים בלי חשבון , מתחילים מאפס עם מצערת מלאה הסוללה נפגעת . הן בטווח בהן באורך החיים.
המנוע האמיתי של האופניים זוהי הסוללה . הסוללה היא פריט נשחק . רמת השחיקה מאוד מושפעת מאופן הרכיבה ורמת התחזוקה של האופניים.

אנחנו רואים בשוק סוללות עם 12 אמפר ו 15 אמפר . לדעתנו זה מוגזם לחלוטין (בהנחה שהנתון הזה בכלל אמיתי ) סוללה של 15 אמפר יכולה לעשות טווח של 50 ק"מ ללא פידול . מי עושה טווח כזה לא ברור לנו. האם שווה להשקיע הרבה כסף במשהו שהוא לא בשימוש ? האם תוספת המשקל מוצדקת ? לדעתנו לא .

לכן אנו עושים שימוש בסוללה הגיונית שמספקת את הצרכים של רוב הלקוחות ברמה מעולה.

אייכות הרכיבים

אנחנו בוחרים רכיבים איכותיים ויקרים יותר מכוון שזה יותר זול בטווח הארוך. צריך להבין שכל תיקון מקזז בצורה משמעותית מהרווח. עשינו את החשבון . המסקנה שלנו (שהיא הפוכה ושונה מרוב היבואנים האחרים ) שזוהי הגישה הנכונה .
הרכיבים של איזיבייק איכותיים יותר ונותנים תמורה גבוהה יותר לכסף שלכם.

האיכות אצלנו היא ללא פשרות . יש קשר בין איכות למחיר . כאשר עשינו פשרה על איכות בגלל מחיר, שילמנו ביוקר . לכן אנו עובדים קשה בבחירת כל רכיב ורכיב כדי שהמוצר יהיה הכי איכותי במחיר שפוי . בשורה התחתונה יש מחיר לאיכות ואנו חושבים שהוא כדאי ונותן תמורה גבוהה לכסף שלכם. נכון, אנחנו יודעים שהרבה לקוחות לא מבינים את זה. יש לנו סבלנות. אחרי שתבינו אתם מוזמנים לרכש איזיבייק .

דוגמא : טבור הגלגל

עלויות שרות ותחזוקה

רובם לא יודעים . מי שיש לו אופניים חשמליים כבר יודע היטב. זהו מוצר שדורש תחזוקה ועליות הטיפול לא זולות . קנית מוצר זול , תשלם בהמשך עלויות גבוהות של תיקונים. מי שמכר לך מוצר זול עם רוחיות כמעט אפסית חייב להרוויח מתי שהוא . והרווח שלו מגיע בשלב התיקונים . בשלב הזה כדי להציל את המוצר אתה משלם הרבה יחסית , אין לך ברירה , אין לך בחירה .

 

 

 

 

כתיבת תגובה

×