שילדה ללא ריתוכים
ריתוך בקורקינט הוא בעייתי.  הבעיה : הריתוך  גורם לעיוות בחומר , הריתוך מחליש את החומר ולמעשה הורס אותו.
עובדים שונים מבצעים עבודת ריתוך  באיכות שונה, לכן אין אחידות במוצר . על מנת להחזיר את החומר למצבו ללא הרס מבצעים הרפיה תרמית . זהו תהליך יקר וארוך (מספר ימים)  ולכן היצרנים הסינים חוסכים בו . או שהם לא מבצעים נכון (מדלגים על שלבים)  או שלא עושים בכלל.
לא ניתן לדעת האם בוצעה הרפיה נכונה או לא . נידרש ציוד מעבדה יקר על מנת לבחון את החומר לאחר הריתוך.  על מנת למנוע את הבעיות המוזכרות G תוכנן להיות ללא ריתוכים בכלל.
כל החלקים מורכבים עם ברגים עשויים נירוסטה  ואומים עם נעילת ניילון .  כל חלק ב G ניתן להחליף ללא קושי.

כידון מתקפל:
ברוב הקורקינטים מותקן כידון מתקפל ואין ספק שזהו יתרון .   החיסרון : קיים חופש בקידון המתקפל. יכולנו כמובן לשלב כידון מתקפל אולם לא מצאנו מנגנון שאין בו חופשים ורעידות .  גם כאן העדפנו לא להתפשר על הבטיחות וההנאה .אנו משקיעים הרבה מאוד משאבים בתיכנון כידון מתקפל שאין בו חופשים ורעידות.  ביצענו תכנון לכפול כידון ללא חופשים וללא נקודת כשל.

חלקי השילדה
השילדה הינה המרכיב המשמעותי ביותר בהתנהגות ובטיחות הכלי.
כל חלקי השילדה עשויים אקסטרוזיה (בעברית: שיחול) + השלמה ב CNC  , וללא יציקות .
יציקה בקורקינט מעניקה תוצאה מעוצבת אבל במחיר של משקל גבוה ורמת שבירות גבוהה.
מבנה השילדה ב G4  מתוכנן להעניק חוזק , יציבות , עמידות במשקל מינימלי (משקל השילדה 2.7 ק"ג בלבד. )
מערכת החשמל (בקר אזעקה) ממוקמת בתוך הצוואר עם פתח עליון שמאפשר גישה נוחה להרכבה או טיפול .

חופשים במפרקי הכיפול:
גם שהמפרק נבנה בצורה מאוד חזקה קיימים חופשים. החופש גורם למוצר להישבר תוך תקופה קצרה.  בתחילה מורגש חופש קטן. החופש הולך וגדל עם הזמן עד בוא השבר.   הסיבה העיקרית לשבר היא מומנט מאוד גדול שמופעל על אזור הקיפול.  גם כאשר משתמשים בחומרים מאוד חזקים ואפילו פלדה לא ניתן למנוע את הבעיה.  את הבעיה הזו פתרנו על יצירת מבנה גאומטרי שונה מכל הקורקינטים הקיימים. במבנה הגאומטרי של G4 לא קיים מומנט  שמופעל על מפרקי הקיפול.  G4 לא ישבר גם לאחר שימוש אינטנסיבי לאורך שנים.

שיטת הכיפול ב G4

במצב רכיבה ציר הקיפול לא נושא שום עומס / לחץ . הוא מונח בתוך צינור המזלג.

ציר הכיפול בתוך צינור המזלג (מבט מקרוב)

במצב מקופל אין הרבה כוח שמופעל על הכידון .
ציר הקיפול חיצוני לצינור המזלג.

מבט מקרוב