תערוכת האופניים שנחאי 2016

מדי שנה אני מגיע לתערוכה הזו שהיא לדעתי הכי רלוונטית לשוק הישראלי.  מדובר בתערכות ענק עם אלפי מבקרים ביום , אלפי מציגים , 4 ימים .  היספקתי לראות אולי 20 אחוז  וזה מתסכל.  בשבילי יש מה לראות , יש מה לחדש ויש תמיד חדש.  להפגש עם רוב היצרנים שלי כאן זה כבר טוב לקשר.
הפעם היתמקדתי יותר בשוק הקורקינטים. חיפשתי את אותו הדגם שיכול להיות תחרותי לדגם G3 של איזיבייק . בשורה התחתונה לא מצאתי וראיתי את כולם. לא רק שראיתי גם בחנתי.  כאשר אני בודק קורקינט דבר ראשון אחרי העיצוב והמשקל אני בודק חוזק.  בדיקה פשוטה , מחזיקים חזק את הכידון , לוחצים על המעצורים  ודוחפים קדימה ואחורה את הכידון.  במצב הזה מורגש החופש הקיים במפרקי הכיפול.   ברגע שיש חופש אפילו קטן מאוד ברור שהחופש יגדל עם הזמן עד כדי שבר במפרק.  לא מצאתי אפילו אחד שאין לו חופש . כולם טענו שהם עובדים על זה .  החופש הזה זה לא רק סכנה של שבר זוהי סכנה מבחינת שליטה ויציבות הכלי . האם מישהו מסוגל לרכב על אופניים אם הכידון לא מיוצב חזק לגוף ?

שאר הפרמטרים כמו סוג הסוללה , טווח , מהירות וכ"ו לרובם יש תוצאות דומות בעיקר שקשורות לגודל הסוללה וטיבה.
נכון שסמסונג זה שם טוב וזה מוכר טוב אבל פגשתי סוללות סיניות שעולות על סמסונג . זולות יותר ומאריכות חיים יותר .

IMG_20160508_134045

עוד חיקוי ל MYWAY  .  אכן הצלחה גדולה ל MYWAY  אם נשפוט לפי כמות העצומה של העתקות עם  ואריאצות שונות ואיכויות שונות.

20160507_132049

שימו לב למיקום הרגליים, ממש לא נוח . המוצר עשיוי היטב , לדעתי גם העיצוב מאוד מיוחד  .

20160507_130616

זה מאוד מעניין רק מהסיבה שאני תיכננתי דגם ממש כזה לפני שנתיים  ואפילו יש לי אב-טיפוס שפסלתי .  עשיתי נסיעת מבחן. נכשל.
שמו שם גלגלים לא מתאימים המוצר כבד מאוד 30 ק"ג.

IMG_20160507_111947

עיצוב מאוד יוצא דופן ומיוחד . רכבתי ונפלתי .

20160506_164207

זה דווקא לדעתי מוצר נחמד,  שנה שעברה ראיתי בחור צרפתי מסתובב איתו בתערוכה , כנראה מכר את הזכויות לחברה סינית שעשתה אותו גרוע.

IMG_20160508_111020

קיפול החלק האחורי נחמד . קיפול מלא בעייתי , הסוללה תקועה באמצע.

20160507_132209

קורקינט באיכות גבוהה.  לגבי העיצוב יש מחלוקת . הקיפול מאוד קומפקטי ואיכותי .  לגבי נוחות רכיבה , לא בדקתי.  יש לו סיכוי טוב. ניראה לי יקר. לא יודע מחיר.

ultra-light-6kg

הכי קל בתערוכה , רק 6 ק"ג  בגירסת קרבון.  הסוללה מוטמעת במוט הכידון .  עיצוב נקי ואיכותי.  רכיבה , לא רציני.  עמידות : לא יחזיק מעמד לדעתי.

20160506_163721

נחמד, פשוט , איכות  ירודה.

כתיבת תגובה