fbpx

תערוכת האופניים בשנחאי אפריל 2014

היום סיימנו את 4 ימי התערוכה. סה"כ 10 ביתנים, היספקנו לבקר ב 3 בלבד . אכן תערוכה ענקית ללא סוף.  מזג אויר סגרירי,  גשום במקצת, נעים.

אפשר בהחלט להגיד שהתערוכה מענינת .
יש לא מעט מוצרים חדשים מענינים אם כי השוק הישראלי ממוקד במספר מסויים של דגמי 20"  מתקפלים בלבד. אופני הרים חשמליים יש אבל אלו לא באמת אופניים ברמה גבוהה שניתן לרדת איתם לשטח .
רחוק מאופני הרים מקצועיות  שיש בארץ .

המערכת הכי מעניינת, הכל ביחידה אחת.

פתרון דומה ברעיון לגלגל קופנהגן שפותח ב MIT.  כאן המערכת קומפקטית בגודל דומה למנוע גדול.
היתרון שאפשר להרכיב לכל גלגל קיים. אין מצערת, אין חוטים בכלל.  הפיקוד מתבצע דרך טלפון רגיל חכם בתקשורת בלוטוס.
אפשר  להפעיל גם בלי טלפון. מתחילים ברכיבה והמערכת מסיעת באופן אוטומטי לחלוטין.
עשינו נסיעת מבחן. הנסיעה מאוד נינוחה וקלה, הסיוע מורגש.
סה"כ האנרגיה בסוללה לא גדולה לכן המערכת מוגדרת כמוצר אמצע בין אופניים רגילות לאופניים חשמליים. הסוללה מורכבת מ 8 תאים  36 וולט 5 אמפר. BOSTON POWER, חברה מאוד נחשבת.
מה שיפה שהסוללה לא מסתובבת בכלל.  לכן היא יכולה להיות לא סימטרית.

 

האופניים הכי מדהימות

מה לעשות, לא סיניות. אמריקאיות של חברת Specialized

 

כאן כל פרט  ופרט ברמה אחת מעבר לכל מה שאחרים עשו.  לדוגמא:  שק
ע הטעינה מגנטי , כך שאם הכבל נמשך החוצה לא נגרם נזק. שקע הטעינה מתחבר בקלות לאופניים.  המבנה הפיסי של הסוללה מדהים באיכותו. הסוללה 48  15A  זה המון. הסוללה משתלבת בשילדת האופניים בצורה מושלמת ללא שום רישרוש או חופש.

 

פנס אחורי אינטגרלי בכסא האופניים

החשמל מוזן מהסוללה המרכזית כאשר החוט עובר דרך מוט הכסא.

 

 

 

המנוע הכי מעניין , שני הילוכים פנימיים.

מנוע ברסלס עם גיר כפול וקלאצ כפול פנימי.  מאפשר מומנט חזק בעליות , טוב למקומות הרריים . המנוע יקר .  הרעיון והביצוע מעולה . לא בדקנו אמינות ניצולת וכ"ו .

 

כתיבת תגובה

×