fbpx

ההבדל באיכות HUB

הסבר על HUB (למי שלא יודע זה הציר המרכזי של הגלגל ) בעברית טבור הגלגל.
בגלגל הקידמי יש HUB רגיל של אופניים . בגלגל אחורי ה HUB זה בעצם המנוע.

החשיבות של אייכות ה HUB היא :

קלות הנסיעה של האופניים (משפר את המהירות וביצועי הסוללה , מאמץ על המנוע וסה"כ יעילות )
עמידות לאורך זמן (בלאי נמוך )
עמידות למיים וקורוזיה
יציבות הגלגל .

להלן הסבר קצת יותר מעמיק .
בגדול מבחינים ב 3 רמות
הרמה הגבוהה : HUB עם מיסבים סגורים .
רמה בינונית : HUB עם מיסבים פתוחים.
רמה נמוכה HUB ללא מיסבים .

הגוף של ה HUB עשוי ברזל או אלומיניום CNC .
כמובן שאלומיניום עדיף בגלל משקל ועמידות לקורוזיה.
משקל HUB , ככל שיותר נמוך יותר אייכותי .

משקל של HUB אייכותי יהיה בערך 200 גרם .
משקל של HUB על בסיס ברזל ישקל 450 גרם ויותר עד 700 גרם.

 

 מיסב סגור (לא רואים את כדורי המיסב)

 

מיסב סגור : הרבה יותר אייכותי :  תנועת הרכיבה חלקה וקלה יותר . עמידות לאורך זמן , גוף אלומיניום . המנוע מתאמץ פחות , הסוללה מחזיקה יותר.
פחות רגיש לסגירה לא מדוייקת . 

 

מיסב פתוח (רואים את כדורי המיסב) 

 

מיסב פתוח :  תנועת הרכיבה לא חלקה לא קלה . אין עמידות לאורך זמן . חשוף לחדירת לכלוך ומים בלאי גדול.  דורש כיוון מדוייק בסגירה: סוגרים חזק מדי הגלגל מסותבב בקושי  סוגרים חלש מדי יש חופש בציר הגלגל .

 

 

 

כתיבת תגובה

×