הגדרות בצג G3.1

התנהגות הכלי מושפעת מהגדרות שמבוצעות דרך הצג ( מהירות מקס, תאוצה,התחלה בדחיפה ועוד ) 

תאור פונקציות בצג (דגם S5) 

במסך מוצג : שורה ראשונה :  מהירות , סקלת מתח.
שורה שנייה : מרחק מצטבר   המהירות המקס שנבחרה (בg3  יש 3 מהירויות , ב G4  יש 5 מהירויות ) 
לחיצה אחת על הכפתור האמצעי  להצגת מרחק הנסיעה הנוכחי . לחיצה נוספת להצגת המתח בספרות. 
לחיצה ארוכה על כפתור עליון מדליק תאורה , לחיצה ארוכה נוספת לכיבוי תאורה .
ב G4 יש תאורה אחורית שנדלקת יחד עם הקידמית , הנורות מוזנות מהסוללה המרכזית ) 

 

 

 

הנחיות להגדרות בצג לקורקינט G3.1 ו G4 

ההגדרה מתבצעת בצג .  לקוח שמשנה את ההגדרות עושה זאת על אחריותו בלבד .
שינוי לא נכון יכול לגרום להשבתת המוצר או לתפקוד לא תקין. 

ראה בצג  צד ימין   3 כפתורים

לאחר לחיצה של 2 שניות על הכפתורים עליון ותחתון ביחד  יופיע על הצג SET בצד שמאל למעלה . עכשיו ללחוץ על האמצעי להגעה לפונקציה הנדרשת.

 

להלן טבלת הפונקציות 

מספר
הפונקציה
תאור
הפונקציה
0לא בשימוש
1עוצמת תאורה של המסך
2שיטה מטרית או אמריקאית
3מתח הסוללה 24,36,48
4לא בשימוש ב G3
ב G4 ניתן לקבוע כמה הילוכים יהיו 3 או 5
5לא בשימוש
6מידת הגלגל (משפיע עת תצוגת המהירות) לכוון ל 12
7לא בשימוש
8הגבלת מהירות באחוזים.
ברירת מחדל 70 אחוז.
שינוי מהירות באחריות המשתמש בלבד .
9התחלה בדחיפה או לא (0 התחלה ללא דחיפה,1 נדרשת דחיפה)
ברירת מחדל : 1 .
התחלה ללא דחיפה מסוכנת ופוגעת בסוללה ובמנוע.
10תאוצה שלש רמות : 0 תאוצה נמוכה,1 תאוצה בינונית ,2 תאוצה חזקה.
ברירת המחדל : 1 .
11לא בשימוש
12תוך כמה זמן המצערת תתחיל לתפקד כאשר ההתחלה בדחיפה.
13לא בשימוש
14הגבלת הזרם המופק מהבקר. ברירת המחדל 16 .
הנמכת הזרת תנמיך ביצוים ,תגדיל טווח רכיבה ותסיע בשמירה על חיי הסוללה והמנוע.
15מתח ניתוק הקונטרולר CUT OFF VOLTAGE
לא פעיל 
16איפוס מונה מרחק מצטבר
17קרוז קונטרול אוטו. 0 ללא , 1 עם . ברירת המחדל ללא קרוז. מעבר לקרוז לא מומלץ - מסוכן.

לחיצה על הכפתור האמצעי מעבירה בין הפונקציות לכל פונקציה יש מספר בטבלא מסומן בטבלא …0,1,2,3,

מעבר לפונקציה הבאה בלחיצה על הכפתור האמצעי. 

דוגמא לשינוי מקסימום מהירות : 

לחץ על כפתור עליון ותחתון בו זמנית 2 שניות .
עכשיו לחץ על האמצעי , ראה שהמספר למעלה מימין משתנה בכל לחיצה . זה מספר הפונקציה , לחץ עד עד הגעה למספר 8 למעלה .
למטה מוצג הגבלת מהירות באחוזים . לעלות אחוז לחץ על כפתור עליון . להורדה לחץ על תחתון . 

כך ניתן לבצע לכל פונקציה לפי  הטבלא. 

הגבלת הזרם. 

הזרם המקסימלי בבקר הוא 16 אמפר.  אם ננמיך את הזרם נקבל : הקורקינט יהיה פחות מהיר ופחות חזק  ומנגד נקבל חיי סוללה ארוכים יותר .  בנוסף הגסת הזרם תאריך את טווח הנסיעה. (דומה למצב Economy  ) 

תאוצה :

בקורקינט G3 וגם ב G4  יש 3 רמות תאוצה (להבדיל ממהירות ) . 
ברירת המחדל : תאוצה בינונית .  תאוצה נמוכה מתאימה לרוכבים יותר עדינים ובעלי משקל נמוך . תאוצה מקסימלית היא אגרסיבית ולא מומלצת למנוה והסוללה . 

ככל שהרכיבה בקורקינט יותר אגרסיבית כך נפגעת יותר הסוללה והמנוע . 
תאוצה איטית מאריכה את חיי הסוללה והמנוע. 

רכיבה במהירות נמוכה (במקום צפוף)  

מומלץ להוריד להילוך ראשון או שני . השליטה במצערת תיהיה הרבה יותר טובה .