שימוש בצג בקורקינט G3.1/G4
הוראות הפעלה צג מודל S5  בקורקינט G3.1/G4

הגדרות בצג G3.1 / G4

התנהגות הכלי מושפעת מהגדרות שמבוצעות דרך הצג ( מהירות מקס, תאוצה,התחלה בדחיפה ועוד )

תאור הנתונים בצג (דגם S5)

במסך מוצג : שורה ראשונה :  מהירות , סקלת מתח.
שורה שנייה : מרחק מצטבר   המהירות המקס שנבחרה (בg3  יש 3 מהירויות , ב G4  יש 5 מהירויות )
לחיצה אחת על הכפתור האמצעי  להצגת מרחק הנסיעה הנוכחי . לחיצה נוספת להצגת המתח בספרות.
לחיצה ארוכה על כפתור עליון מדליק תאורה , לחיצה ארוכה נוספת לכיבוי תאורה .
ב G4 יש תאורה אחורית שנדלקת יחד עם הקידמית , הנורות מוזנות מהסוללה המרכזית )

שינוי בהגדרות הצג

ההגדרות משפיעות על היתנהגות הכלי.   .  לקוח שמשנה את ההגדרות עושה זאת על אחריותו בלבד .  שינוי לא נכון יכול לגרום להשבתת המוצר או לתפקוד לא תקין. ראה בצג  צד ימין   3 כפתורים. לאחר לחיצה של 2 שניות על הכפתורים עליון ותחתון ביחד  יופיע על הצג SET בצד שמאל למעלה . עכשיו ללחוץ על האמצעי להגעה לפונקציה הנדרשת.

להלן טבלת הפונקציות

מספר
הפונקציה
תאור
הפונקציה
0לא בשימוש
1עוצמת תאורה של המסך
2שיטה מטרית או אמריקאית
3מתח הסוללה 24,36,48
4לא בשימוש
5לא בשימוש ב G3
ב G4 ניתן לקבוע כמה הילוכים יהיו 3 או 5
ברירת המחדל 3 הילוכים .
6מידת הגלגל (משפיע עת תצוגת המהירות) לכוון ל 12
7לא בשימוש
8הגבלת מהירות באחוזים.
ברירת מחדל 70 אחוז.
שינוי מהירות באחריות המשתמש בלבד .
9התחלה בדחיפה או לא (0 התחלה ללא דחיפה,1 נדרשת דחיפה)
ברירת מחדל : 1 . אם לא מוגדר 1 יש להעביר ל 1 .
התחלה ללא דחיפה מסוכנת ופוגעת בסוללה ובמנוע.
10תאוצה שלש רמות : 0 תאוצה נמוכה,1 תאוצה בינונית ,2 תאוצה חזקה.
ברירת המחדל : 1 .
11לא בשימוש
12תוך כמה זמן המצערת תתחיל לתפקד כאשר ההתחלה בדחיפה.
צריך לשנות ל 0 אם מוגדר אחרת. 0 פרושו המצערת תכנס לתפקוד בזמן קצר מאוד מרגע הדחיפה.
13לא בשימוש
14הגבלת הזרם המופק מהבקר. ברירת המחדל 16 .
הנמכת הזרם תנמיך ביצועים ,תגדיל טווח רכיבה ותסייע בשמירה על חיי הסוללה והמנוע.
15מתח ניתוק הקונטרולר CUT OFF VOLTAGE
16איפוס מונה מרחק מצטבר
17קרוז קונטרול אוטו. 0 ללא , 1 עם . ברירת המחדל ללא קרוז. מעבר לקרוז לא מומלץ - מסוכן.

לחיצה על הכפתור האמצעי מעבירה בין הפונקציות לכל פונקציה יש מספר בטבלא מסומן בטבלא …0,1,2,3,

מעבר לפונקציה הבאה בלחיצה על הכפתור האמצעי.

דוגמא לשינוי מקסימום מהירות : 

לחץ על כפתור עליון ותחתון בו זמנית 2 שניות .
עכשיו לחץ על האמצעי , ראה שהמספר למעלה מימין משתנה בכל לחיצה . זה מספר הפונקציה , לחץ עד עד הגעה למספר 8 למעלה .
למטה מוצג הגבלת מהירות באחוזים . לעלות אחוז לחץ על כפתור עליון . להורדה לחץ על תחתון .

כך ניתן לבצע לכל פונקציה לפי  הטבלא.

הגבלת הזרם.

הזרם המקסימלי בבקר הוא 16 אמפר.  אם ננמיך את הזרם נקבל : הקורקינט יהיה פחות מהיר ופחות חזק  ומנגד נקבל חיי סוללה ארוכים יותר .  בנוסף הנמכת  הזרם תאריך את טווח הנסיעה. (דומה למצב Economy  )

תאוצה :

בקורקינט G3 וגם ב G4  יש 3 רמות תאוצה (להבדיל ממהירות ) .
ברירת המחדל : תאוצה בינונית .  תאוצה נמוכה מתאימה לרוכבים יותר עדינים ובעלי משקל נמוך . תאוצה מקסימלית היא אגרסיבית ולא מומלצת למנוע והסוללה .

ככל שהרכיבה בקורקינט יותר אגרסיבית כך נפגעת יותר הסוללה והמנוע .
תאוצה איטית מאריכה את חיי הסוללה והמנוע.

רכיבה במהירות נמוכה (במקום צפוף)

מומלץ להוריד להילוך ראשון או שני . השליטה במצערת תיהיה הרבה יותר טובה .