תאור המוצר G4

G4 מבוסס על G3.1 עם השיפורים הבאים :
קיפול כיפול מוטות ההיגוי במקום קיפול הצוואר. (מבנה שילדה חזק יותר )
משטח דריכה בצורה אחרת , מעט צר יותר עם מגוון אפשרויות.
כנפיים שונו וניתן לבחור בין שחורים ללבנים . הכנף האחורית במבנה צר יותר , כנף קידמית חזקה יותר.
מעצורים עם דיסק 140 מ"מ במקום 160ממ שהיה ב G3.1
כיפול כידון בצורה שונה
הבקר ממוקם בצוואר עם פתח עליון
תאורה אחורית אינטגרלית מופעלת יחד עם הקידמית בהפעלה דרך הצג. שתי תאורות אחוריות בהבהוב (בולט הרבה יותר מתאורה קבועה)
מיקום רגלית עבר לאחורי הכלי והרגלית חזקה יותר .
החלפת סוללה קלה יותר תודות  לפתח עליון (אין צורך לפרק מנוע)
צמיגים של CST בפרופיל גמיש יותר, קל יותר  ורך יותר.
הסרה מהירה של גלגל קידמי ללא מפתחות (מקטין את גודל הכלי להובלה ברכב ) וכן נוח יותר בתיקון תקרים.
שלט ואזעקה כלולים .
אפליקציה בחיבור בלוטוס תגיע בהמשך.

ב G4 הצוואר והגוף במיקשה אחת . קיפול הקורקינט מתבצע במוטות ההיגוי . כאשר הקורקינט במצב רכיבה אין שום לחץ על מערכת הקיפול . זו הגדולה . עד היום אף חברה לא היצליחה לעשות מנגנון כיפול שלא סובל מבעיות.  ובדקנו את כולם היטב. גם היותר מוצלחים לבסוף נכשלים.  אנחנו באיזיבייק לא סובלים שום כשל . יצרנו מערכת כיפול ללא כשל.  השאיפה שלנו לפתח מוצר ללא תקלות עם עמידות לאורך שנים גם ברכיבה אגרסיבית.

נוחות תפעול המוצר חשובה מאוד אולם בטיחות הרוכב חשובה יותר . ב G4 העלנו את רף הבטיחות לרמה מקסימלית.  גם גלגלים גדולים וגם מבנה שילדה יציב ובטוח.

מחירו של ה G4  במעט גבוה יותר מ ה G3.1

ניתן לבחור בין שני צבעים , כנפיים , משטח דריכה בסוגים שונים.